תקנון גולדשטיין פרזול

לקוח יקר

אנו מודים לך שבחרת לבקר באתר גולדשטיין פרזול ונעשה הכל על מנת שתהיה מרוצה הן מהמוצרים והן מהשירות.

על מנת להבטיח זאת יש לעמוד בתנאי תקנון זה. השימוש באתר מהווה הסכמתך המלאה לתנאים הכלולים בו.

תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מתייחס לשני המינים באופן שווה.

  1. כללי

רשאים לרכוש באתר בני 18 ומעלה, בעלי דואר אלקטרוני וכרטיס אשראי בתוקף בלבד.
1.2.תנאי מוקדם לתוקף הקנייה הינו אישור חברת האשראי לעסקה.
1.3.גלישה באתר מהווה את הסכמתך לתקנון זה.
1.4.הקלדת כל הפרטים הינה תנאי מקדים לביצוע כל רכישה באתר. במידה ולא ימולאו כל הפרטים, או יימסו פרטים שגויים, אין החברה תוכל לבצע את תהליך המכירה ולכן רואה את המכירה מבוטלת.
1.5.ייתכנו הפרשי גוון וגודל בין המוצר לבין הצילומים והתיאור המופיעים באתר. אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להציג את המוצרים בצורה הברורה ביותר, אך צילומים אלו הינם להמחשה בלבד.
1.6.התמונות באתר בבעלות גולדשטיין פרזול בלבד. השימוש בתמונות או בכל תוכן מתוך האתר, יעשה באישור בכתב בלבד על ידי גולדשטיין פרזול.
1.7.״עמוד המוצר״ הינו העמוד בו מופיע המוצר עם כל פרטיו.
המחירים באתר הינם לאתר בלבד. ייתכנו הבדלי מחיר בין האתר לחנות
1.9.תקנון זה מהווה הסכם בין החברה (״גולדשטיין פרזול״) לבין מבצע הרכישה (״הלקוח״).

2. רכישה

הלקוח ייבחר את המוצר הרצוי בדף המוצר ויימלא את פרטיו המלאים כנדרש.
2.2.הלקוח יוכל לבחור האם להשאיר פרטי תשלום באתר, או לבקש שנציג יחזור אליו והתשלום יבוצע טלפונית.
2.3.בעת השלמת תהליך הכנסת הפרטים, יישלח מייל לכתובת המייל שנמסרה עם אישור ההזמנה. אישור זה אינו מהווה את עצם ביצוע הרכישה, אלה אישור הזמנה בלבד. על הלקוח לאשר את פרטי ההזמנה בתוך 48 שעות.
2.4.במידה ולא אושרה ההזמנה בתוך 48 שעות, רואה החברה את ההזמנה כמבוטלת.
2.5.תהליך הרכישה יושלם רק כאשר יתקבל אישור מחברת האשראי לביצוע העסקה.
2.6.במידה ואחד הפרטים או יותר שגויים, אין החברה תוכל להשלים את ביצוע הליך הרכישה, ולכן תראה רכישה זו במבוטלת.
2.7.החברה עושה את מיטב המאמצים על מנת שהמוצרים יהיו במלאי. היה ומוצר שהוזמן על ידי הלקוח לא נמצא במלאי, תודיע החברה ללקוח בתוך 48 שעות מרגע אישור הרכישה. במקרה כזה, החברה תציע ללקוח מוצר אחר חליפי או משודרג (כראות עיניה). הלקוח יוכל לבחור האם הוא מסכים להצעת החברה או לא. במידה ולא, יוחזר כספו, ללא עמלות ודמי ביטול.

3. אספקה

3.1.החברה תהיה אחראית לאספקת המוצר תוך 14 ימי עסקים מיום השלמת הרכישה.
ימי עסקים הינם ימים א׳ – ה׳ לא כולל סופי שבוע, ערבי חג וחג.
3.3.בעת השלמת הזמנת המוצר, הלקוח יוכל לבחור בין משלוח לבין איסוף עצמי.
3.4.במידה ובחר הלקוח באיסוף עצמי, יוכל הלקוח לאסוף בתיאום מראש, את הסחורה באחד מסניפי החברה, או בכל כתובת מוסכמת מראש בין הצדדים.
3.5.במידה ובחר הלקוח באיסוף עצמי, לא ייגבו דמי משלוח מהלקוח.
3.6.החברה עושה ככל יכולתה לספק את המוצרים במועד כפי שסוכם. החברה לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקה במקרים הבאים:
כח עליון, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ותנאי מזג אוויר.
שביתה אצל חברת השילוח.
באזורים מוגבלים מבחינה ביטחונית – במקרה זה יתואם עם הלקוח נקודת מסירה המוסכמת על שני הצדדים.
כל סיבה שאינה בשליטת החברה.

3.7.במידה והמוצרים לא הגיעו עד התאריך המוסכם, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, וכספו יוחזר ללא עמלות ביטול.

4. ביטול הזמנה

הלקוח יהיה רשאי לבטל רכישה, שלא עקב פגם או טעות במוצר על ידי החברה, בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ״א 1981
4.2.ביטול העסקה ייעשה בהודעה בכתב עד 14 יום מקבלת המוצר או החשבונית – הראשון מבין השניים.
4.3.במידה והעסקה בוטלה כתוצאה מפגם ,טעות במשלוח שנעשה על ידי החברה או איחור בזמן האספקה, לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול ודמי משלוח. בכל מקרה אחר ייגבה מהלקוח דמי ביטול בסך 5% או 100 ש״ח ( הנמוך מבין השניים) בתוספת עלות עמלת הביטול בחברת האשראי, כמו כן, לא תוחזר עלות המשלוח.
4.4.לא ניתן לבטל רכישה של מוצר שהוזמן במיוחד עבור הלקוח, או שבוצעו בו שינויים לבקשת הלקוח.
4.5.המוצר יוחזר באריזתו המקורית בצירוף חשבונית העסקה, מבלי שנעשה בו כל שימוש.
4.6.אחריות על החזרת המוצר הינה על הלקוח בלבד, ועל חשבונו.
4.7.במידה והמוצר הגיע פגום או שלא על פי ההזמנה, יש להודיע בכתב או בטלפון תוך 2 ימים מיום קבלת המוצר. החברה תעשה ככל יכולתה על מנת להציע ללקוח מוצר אחר או מוצר חליפי. במידה והלקוח יחליט לסרב, תבוטל העסקה, כאמור, ללא שום עלות מצד הלקוח.

5. אחריות

האחריות על המוצרים, ככל שתהיה, מפורטת בעמוד המוצר.
5.2.את המוצרים יש לנקות עם סמרטוט לח ולאחריו סמרטוט יבש בלבד. יש להקפיד לבצע זאת אחת לשלושה שבועות. אין לנקות בעזרת חומרים חזקים המכילים כלור או כל חומר מחמצן אחר כדוגמת אקונומיקה.
5.3.השימוש במוצרים הינו למטרתם המפורשת בלבד.
5.4.אחריות לא תחול על מוצר שלא טופל כראוי.
5.5.במידה ועליכם להפעיל את האחריות, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות. את המוצר הפגום יש להביא לאחד מסניפי החברה, בתיאום מראש. החברה תבחן את המוצר ותחליף/ תשלח את המוצר לתיקון, לפי ראות עיניה.

6. שירות לקוחות

הינך מוזמן לפנות אלינו בכל שאלה או פנייה באחת הדרכים הבאות:
בטלפון 03-6826306 – ימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-18:00 וביום ו׳ בין השעות 10:13:00.
במייל i.goldstein76@gmail.com
בפייסבוק – ״גולדשטיין תרבות עיצוב – הדף הרשמי״
אנו נעשה את מיטב המאמצים להשיב בתוך 48 שעות לכל פנייה.

בברכה,

  גולדשטיין פרזול.